Pritožbe in prijava kršitev
Prosimo, da natančno preberete opredelitve vseh treh postopkov na tej strani, saj boste le tako lahko izbrali za vas ustrezno rešitev. V primeru dvoma svetujemo, da si na povezavah "naprej na pritožbo" in "naprej na prijavo " podrobneje preberete opis vsake možnosti.
Glede morebitnih kršitev subjektov nadzora izpostavljamo ključne razlike med pritožbo in prijavo kršitve:
- Pritožba zoper banko ali drug subjekt nadzora
- Namen je obravnava vašega primera pri poslovanju z banko ali drugim subjektom nadzora.
- V odgovoru prejmete mnenje strokovnih služb Banke Slovenije.
- Identiteta pritožnika ni posebej varovana, anonimna pritožba ni možna.
- Prijava kršitve v banki ali drugem subjektu nadzora
- Namen je ugotavljanje posamičnih in sistemskih kršitev ne glede na odnos v katerem ste z banko ali drugim subjektom nadzora.
- V odgovoru prejmete informacijo o koncu in izidu postopka (upoštevaje dolžnost Banke Slovenije varovati zaupne podatke).
- Prijava kršitev omogoča posebno varstvo identitete prijavitelja v skladu z Zakonom o zaščiti prijaviteljev, možna je tudi anonimna prijava kršitve, ki zagotavlja zaščito prijavitelja.
Če imate vprašanje glede delovanja Banke Slovenije, razlage in izvajanja predpisov v pristojnosti Banke Slovenije ali podobno vprašanje splošne narave, uporabite obrazec na kontaktni strani.
Pritožbe uporabnikov finančnih storitev |
Prijava kršitev v bankah in drugih subjektih, ki jih nadzira Banka Slovenije |
Prijava kršitev v Banki Slovenije |
||
|
|
|
||
NAPREJ NA PRITOŽBO >> | NAPREJ NA PRIJAVO >> | NAPREJ NA PRIJAVO >> |